Livet som Billy Mitchell

Så har det äntligen hänt. En våg av glädje och tillfredställelse går igenom min kropp. Allt faller på plats som bara den.. redan nu märker jag att detta inte kommer bli ett sådär härligt cyniskt inlägg... i vilket fall verkar det löst sig på såväl placerings- som boendefronten.
Vi skall neimlich bo i en så kallad stuga vid en sjö i en skog och allt är väl. Man kan säga att mitt liv är exakt så underbart som jag föreställer mig att det är om man är Billy Mitchell. För de av er som inte vet vem denna gudasända man är kan jag bara åh det innerligaste rekommendera dokumentären "King of Kong". Där finns svaren på alla era frågor.

Kommentarer
Postat av: Klara

Vart har ni stugan? Jag tänker inflyttningsfest, allmänt häng och kanske några övernattningar...

2009-10-23 @ 19:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0