Fredag 22:17

En fråga som stört mitt intellekt en längre period är varför i helvete man inte längre kan göra radavstånd på den här jävla bloggjävlen. Jag fullkomligt hatar fula inlägg som är en direkt konsekvens av detta faktum.
Nog om saken (där, till exempel, skulle det varit ett radavstånd men jag känner mig säker på att det inte kommer finnas kvar när jag lägger upp detta). Sara befinner sig tillsammans med sin bror i NY till tisdag och jag tvingas därmed in i ensamheten som bjuds i en källarlägenhet på 30 kvm i Hässelby. Tur då att min ende bror tar sig tid att besöka mig och därmed förlösa mig ur mina bojor. Imorgon väntas även celebert besök av bloggkonkurrenten Plingrid.
Livet är härligt och hej vad det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0