Here´s Johnny

När jag återigen finner mig själv sittandes i soffan i Hässelby villastad är det en ny människa som skriver. Det är nämligen så mycket som en relativt till freds person som skapar och publicerar all denna visdom. Jag har, mina damer och herrar, tagit mig ur the PMS of the millenium med livet i behåll och ser nu nöjen i exakt allt. Snart, till exempel, skall jag dammsuga och diska. Skoj. Sedan skall jag åka in till stan och köpa en tvålpump. Jätteskoj. Framför allt skall jag gå på bio med Sara och det ska ta mig fan bli världsskoj. 

Så alla ni som undvikit mig de senaste månaderna på grund av mitt smittsamma tillstånd kan nu åter träda fram och ta del av all min underbarhet. 

Kommentarer
Postat av: hef

du - jag gillar dig mycket. och så gör även göteborg. märkte du inte hur staden blommade upp när du satte ner din fot här på vänstersidan?! tacka gudarna för att PHS snart är över och du och din kommande fru kommer husera här nere. snart är jag i sthlm och då ska vi hänga MYCKET. puss puss, fina du!

2009-07-20 @ 09:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0