Schlafen bitte

Till den mest trogna av mina läsare, mig själv, vill jag nu be om ursäkt för all innehållslöshet i de få sporadiska inlägg den senaste tiden. Tro nu för Guds skull inte att mitt LIV är innehållslöst för den sakens skull. Tvärt om, goda vänner, så  galopperar livet fram i en rasande fart vilket får till följd att mindre vässentliga saker, såsom uppdatering av blogg eller byte av trosor och tampong, får stå tillbaka.

Jag är nu så gott som fullärd inom polisyrket och kan avslöja vad som helst om kriminella tendenser och deras respektive kriminologiska teorier, polisära åtgärder och  aktivt säkerhetstänkande. Tyvärr har jag för tillfället overload av frågor och berättelser vilket lett till totalt ointresse i sådan vardagsartighet som att svara vid tilltal. Jag är trött och tänker försätta vara det tills jag inte längre är det.

Nu ska jag gå och sova. Fridens liljor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0