Östfronten - följande nytt

Som genom ett trollslag redovisar jag nedan de senaste dagarna händelser i hopp om att de skall inspirera eller avskräcka er, mina undersåtar, till liknande företag.

1. flytt från vidriga Hallonbergen/ Abra till underskön källarlägenhet i Hässelby
2. spenderat 456 miljoner kronor på möbler samt två hemkörningar av sådana
3. blivit lite friskare för att sedan hamna på dödsbädden (jag misstänker att min kropp inte riktigt uppskattade konstant flyttande, möbelinhandlande och annat skojeri i febertillstånd)
4. Oskar, 4 år, kommer på besök. Han knackar INTE innan han går in
5. Min underbara vän Tjockan kom på gästabud från Göteborg lagom till flyttning och hölls, till hennes förtret, vaken dygnet runt av katten Monstret
5. min underbara bästis Andys barn James Morris har ÄNTLIGEN behagat anlända till jordelivet vilket, mitt herrskap innebär att jag, jag är minsann numer faster.

Så så mina apor, upp i träná med er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0